"ΑΔΙΑΦΟΡO"

Με τιμά και με ικανοποιεί κάθε επίσκεψη στο ιστολόγιό μου. Υπάρχουν φαντάζομαι τακτικοί επισκέπτες , που σερφάροντας στο διαδίκτυο περνούν για λίγο , βλέπουν και φεύγουν , είτε γιατί βαριούνται να διαβάσουν τις ανοησίες που αραδιάζω, είτε γιατί τους τράβηξε το ενδιαφέρον κάποια από τις συνδέσεις που παραθέτω. Άλλοι βρίσκονται κατά λάθος ανοίγοντας λάθος πόρτα και χάνονται για μέρες , βδομάδες , μήνες. Ελάχιστους πιθανόν να ενδιαφέρουν οι απόψεις μου.
Είμαι σίγουρος όμως ότι έχω έναν φανατικό επισκέπτη, που περνά τακτικότατα και αφήνει σε κάθε ανάρτησή μου το ίχνος του. Δεν έχει σημασία, αν τις διαβάζει ή όχι. Σημασία έχει ότι είναι ο καθημερινός μου επισκέπτης. Ο πιο κολλητός «μπλογκοφίλος». Αυτός που με κρατά προσγειωμένο και δεν αφήνει να πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Σε κάθε ανάρτησή μου ανελλιπώς τσεκάρει: «αδιάφορο». Μπορεί να περνάει κάθε μέρα για να τσεκάρει το «αδιάφορο», να μη τον ενδιαφέρει τι γράφω, να είναι γι’ αυτόν αδιάφορο, αλλά θα περάσει να μου το γράψει.
Σ’ ευχαριστώ φίλε μου, αλήθεια σ’ ευχαριστώ για την … αδιαφορία σου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ